Yleistä
UnelmaPutiikki (Intravia Valmennus Oy:n aputoiminimi), y-tunnus: 2375378-5, myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 20.3.2025 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut ja toimitustapa
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Pääsääntöisesti käytämme postin seurantatunnuksellista XXS-pakettilähetystä, joka toimitetaan postin toimesta tilanteen mukaan suoraan postilaatikkoon tai pakettipisteeseen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupassa on käytössä Stripe -maksunvälityspalvelu, jossa voit maksaa ostoksesi yleisimmillä maksukorteilla tai Klarna-maksupalvelulla. Korttitiedot tallentuvat ainoastaan Stripen palveluun, verkkokauppa ei tallenna mitään maksukorttitietoja.
Voit maksaa tilauksen myös tilisiirrolla seuraavilla tiedoilla:
- Saaja: Intravia Valmennus Oy
- Tilinumero: FI56 4928 0010 0369 12 (Säästöpankki, ITELFIHH)
- Viesti: tilausnumerosi tai tuotteen nimi
Lähetämme tuotteet, kun maksu on saapunut tilillemme.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitusaika
Lähetämme tuotteet yleensä 2-3 päivän kuluessa tilauksesta, kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tuotteen mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Pyrimme pääsääntöisesti palauttamaan rahan käyttämällesi maksutavalle, mutta jos se ei ole mahdollista, palautamme rahat ilmoittamallesi tilille.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Unelmaputiikki / Leena Pakonen
Itsenäisyydenkatu 40 B 54
28130 Pori
p. 0401575275
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa [email protected], niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Vastuunrajoitus
UnelmaPutiikki (Intravia Valmennus Oy) ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).